• Despre noi
  • Contact
  • Cautăm colaboratori
InfoPrut
  • Actualitate
  • Politic
  • Cultural
  • Extern
  • Dosar
  • Opinii
  • Focus
  • Interviu
  • Comunităţi istorice
  • Foto
No Result
View All Result
  • Actualitate
  • Politic
  • Cultural
  • Extern
  • Dosar
  • Opinii
  • Focus
  • Interviu
  • Comunităţi istorice
  • Foto
No Result
View All Result
InfoPrut
No Result
View All Result

România, noi excepții pentru transportarea containerelor de mărfuri din R. Moldova prin portul Constanța

Ana Marchitan by Ana Marchitan
14 aprilie 2022
in Actual, Economic
0
Ce au stabilit Ministrul Afacerilor Interne și ambasadorul României la Chișinău
0
SHARES
100
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Ministerul Infrastructurii și Dezvoltării Regionale de la Chișinău  a anunțat că, urmare a demersurilor efectuate către autoritățile de la București, pentru facilitarea transportului de mărfuri din Republica Moldova spre portul Constanța, Ministerul Transporturilor și Infrastructurii al României a aprobat noi derogări de la aplicarea tarifelor prevăzute pentru depășirea masei și dimensiunilor maxime admise, aplicate de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).

Derogările se aplică pentru vehiculele rutiere înmatriculate în România și Republica Moldova, în anumite condiții.

Astfel, acestea prevăd că „vehiculele sunt compuse dintr-un autovehicul tractor înmatriculat în România sau în Republica Moldova, indiferent de țara de înmatriculare a semiremorcii tractate de acestea;
vehiculele sunt compuse dintr-un autovehicul cu două axe cu semiremorcă cu 3 axe care transportă unul sau mai multe containere sau cutii mobile, cu o lungime maximă totală de până la 45 de picioare, dacă masa totală a vehiculului este mai mică sau cel mult egală cu 47,0 tone și înălțimea mai mică sau cel mult egală cu 4,50 m”.

De asemenea, „vehiculele vor fi compuse dintr-un autovehicul cu 3 axe cu semiremorcă cu două sau 3 axe care transportă unul sau mai multe containere sau cutii mobile, cu o lungime maximă totală de până la 45 de picioare, dacă masa totală a vehiculului este mai mică sau cel mult egală cu 50,0 tone și înălțimea mai mică sau cel mult egală cu 4,50 m; masele pe axe ale vehiculelor prevăzute la punctele 2 și 3 nu depășesc masele maxime pe axe care pot fi autorizate în circulație, așa cum sunt ele prevăzute la art. 41 alin. (8) din Ordonanța Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare”.

Traseul autorizat este: Constanța port—DN39—Agigea— DN39—A4—DN2A—Mihail Kogălniceanu—DN2A—Hârșova—Giurgeni—DN2A—Țăndărei—DN2A—Slobozia—DN2A—Urziceni—DN2—Râmnicu Sărat—DN2—Tișița—DN24—varianta ocolire Tecuci—DN24—Bârlad—DN24—Crasna—DN24B—Huși—DN24B—Albița PTF și retur, însumând aproximativ 520 km.

Autorizațiile speciale de transport emise până la data adoptării Ordinului își păstrează termenul de valabilitate, traseul autorizat fiind valabil tur-retur.

Tags: headnewsmărfuriportul ConstanțaRepublica MoldovaRomâniatransport
Previous Post

Ministerul de Externe de la Chișinău anunță care sunt cei 10 pași pentru aderarea la UE

Next Post

Misiunea „Diaconia” a Mitropoliei Basarabiei lansează campania „Masa Bucuriei” pentru Paști

Next Post

Misiunea „Diaconia” a Mitropoliei Basarabiei lansează campania „Masa Bucuriei” pentru Paști

Arhiva InfoPrut

  • Cautăm colaboratori
  • Contact
  • Despre noi
  • Dosare
  • Infoprut.ro
  • Sondaje

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Actualitate
  • Politic
  • Cultural
  • Extern
  • Dosar
  • Opinii
  • Focus
  • Interviu
  • Comunităţi istorice
  • Foto

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.