Brandul de înghețată „Sandriliona” din Republica Moldova a ajuns în primele poziţii pe piața irakiană cu peste 50 de milioane de consumatori. Anunțul a fost făcut de proprietarul fabricii, Frank Arif, potrivit INFOTAG.
La o întâlnire de luni seară cu jurnaliştii de la Clubul presei economice, Arif a subliniat că producătorul de îngheţată „Sandriliona” şi-a deschis propria fabrică în Irak în calitate de investitor din R. Moldova.
„Partenerul nostru în această afacere, bancher de profesie, deținea o fabrică de înghețată. Ne-a propus să o cumpărăm, ceea ce am şi făcut, modernizând fabrica până la nivelul unei întreprinderi lider în Irak, ale cărei produse sunt la mare căutare în rândul populației acestei țări”, a menționat Frank Arif.
Proprietarul spune că producția de înghețată în Irak sub marca „Sandriliona” este destul de profitabilă, întrucât în această țară arşiţa se menţine timp de opt luni la peste 30 de grade, iar 80% din populație are sub 30 de ani.
Vorbind despre alte piețe externe unde ajunge înghețata din R. Moldova, Frank Arif a numit țări din Africa și Asia, în special, Senegal, Ghana, Coasta de Fildeș, Arabia Saudită, țări UE – Germania, România, precum și Serbia.
Fabrica Sandriliona exportă peste 60% din produsele sale și vinde restul de aproape 40% pe piața internă.