• Despre noi
  • Contact
  • Cautăm colaboratori
InfoPrut
  • Actualitate
  • Politic
  • Cultural
  • Extern
  • Dosar
  • Opinii
  • Focus
  • Interviu
  • Comunităţi istorice
  • Foto
No Result
View All Result
  • Actualitate
  • Politic
  • Cultural
  • Extern
  • Dosar
  • Opinii
  • Focus
  • Interviu
  • Comunităţi istorice
  • Foto
No Result
View All Result
InfoPrut
No Result
View All Result

Vinurile din Republica Moldova, promovate pe piața din Japonia

Ana Marchitan by Ana Marchitan
1 aprilie 2024
in Actual, Economic
0
Vinurile din Republica Moldova, promovate pe piața din Japonia
0
SHARES
138
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Oficiul Național al Viei și Vinului (ONVV) din Republica Moldova a inaugurat, la sfârșitul săptămânii trecute, o reprezentanță la Tokyo – „Wine of Moldova Japan”.

Scopul acestei reprezentanțe este consolidarea prezenței industriei vitivinicole din R. Moldova în Japonia, sporirea vizibilității acestui brand, dar și a mărcilor distincte de vinuri din stânga Prutului pe piața japoneză.

Astfel, directorul executiv al oficiului „Wine of Moldova Japan”, Elena Iovu Endo, a prezentat, în cadrul unui eveniment cu participarea a circa 140 de oficiali, diplomați, experți în arta vinificației, importatori și mass-media, potențialul de extindere a produselor noastre vinicole pe piața niponă, având în vedere creșterea popularității vinurilor de calitate în rândul consumatorilor din această țară.

Totodată, directorul ONVV, Ștefan Iamandi, a subliniat interesul companiilor vinicole din R. Moldova de a explora atât piața niponă, cât și întreaga regiune a Extremului Orient.

Prezent la evenimentul din capitala niponă, secretarul general al Ministerului Agriculturii și Industriei Alimentare de la Chișinău, Sergiu Gherciu, a mulțumit Japoniei pentru deschiderea față de colaborarea în domeniul agricol și a invitat participanții să descopere Republica Moldova prin vinurile sale de calitate.

Oaspeții s-au putut delecta, în cadrul evenimentului de lansare, cu cele mai bune vinuri oferite de vinăriile Asconi, Chateau Vartely, Cricova, Gitana, Purcari, Rădăcini și Barza Albă, reprezentanții cărora au avut ocazia să discute direct cu importatori și alte persoane interesate din Japonia.

Menționăm că evenimentele de promovare dedicate creării și inaugurării oficiului „Wine of Moldova Japan” în capitala niponă au fost finanțate de Proiectul de Competitivitate și Reziliență Rurală al USAID, cu susținerea Agenției Internaționale de Cooperare a Japoniei (JICA) și a Ambasadei Republicii Moldova în Japonia.

Tags: headnewsJaponiaRepublica Moldovavin
Previous Post

Valeriu Munteanu: „Veșnică fie amintirea mucenicilor neamului românesc de la Fântâna Albă!”

Next Post

Zeci de mii de cetățenii românești, aprobate în anul 2023

Next Post
Secţia Consulară a Ambasadei României la Chişinău şi-a reluat activitatea. Ce proceduri rămân suspendate

Zeci de mii de cetățenii românești, aprobate în anul 2023

Arhiva InfoPrut

  • Cautăm colaboratori
  • Contact
  • Despre noi
  • Dosare
  • Infoprut.ro
  • Sondaje

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Actualitate
  • Politic
  • Cultural
  • Extern
  • Dosar
  • Opinii
  • Focus
  • Interviu
  • Comunităţi istorice
  • Foto

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.