GfK România își extinde activitatea în Republica Moldova cu servicii de cercetare complete, se arată într-un comunicat de presă al institutului de cercetare.
GfK România a început să exploreze această nouă piaţă încă din 2010 şi a derulat deja proiecte de cercetare pentru clienţi din mai multe sectoare: telecom, financiar-bancar şi FMCG.
Andi Dumitrescu, director general GfK România a declarat în acest context că extinderea activităţii în Republica Moldova se datorează în primul rând afinităţilor culturale şi apoi oportunităţilor de afaceri importante. “Multe dintre companiile multinaţionale şi-au deschis deja filiale în Moldova şi aveau nevoie de un partener de cercetare de încredere care să le furnizeze date de calitate şi servicii de consultanţă la standarde înalte. După 20 de ani de activitate pe piaţa românească, timp în care am clădit parteneriate de succes cu clienţii noştri, cred că avem experienţa necesară să împărtăşim şi clienţilor din Moldova cunoştinţele şi abilităţile noastre. Această lansare ne consolidează poziţia drept unul dintre cei mai buni parteneri de cercetare de piaţă din regiune”, a precizat Andi Dumitrescu.
GfK România a fost fondată în 1992 ca parte integrantă a GfK Group. De peste 10 ani, GfK este institutul de cercetare de piaţa numărul 1 în România, cu o cifră de afaceri de peste 9,5 milioane euro în 2010. GfK România este membru ESOMAR, organizaţia mondială a profesioniştilor în cercetare de piaţă.