În septembrie 2013, pe piața din România, s-au vândut de 2,5 ori mai multe sticle de vin Purcari decât în aceeași lună a anului trecut, afirmă directorul companiei, Victor Bostan, intr-un interviu acordat pentru Business24.
În contextul embargoului rusesc pentru importul de vinuri moldovenești, piața din România s-a dovedit a fi o alternativă pentru producătorii de vin din Republica Moldova și a reușit, parțial, să reducă dependența economică a acestora de piața rusească.
„La acest moment, cota Rusiei în vânzările Vinăriei Purcari este de circa 16%, […] în comparație cu anul 2006, când cota vânzărilor în Rusia era de 90%, dependența economică este substanțial redusă.”, susține Victor Bostan.
„Prin această campanie ne-am propus să le mulțumim tuturor românilor pentru suportul acordat în cele mai dificile momente și să celebrăm unitatea celor două maluri ale Prutului. Vorba campaniei – Vinul apă nu se face. De asemenea, ne-am propus să sporim popularitatea vinurilor noastre în România și suntem flatați de interesul manifestat de români față de acestea, dat fiind faptul că România are vinuri de o calitate excelentă, față de care avem mult respect.”, a mai adăugat acesta.
Vinurile Purcari sunt prezente în peste 18 țări, principalele piețe de distribuție fiind – România, Cehia, Slovacia, Polonia, Letonia, Lituania, Estonia și China.