Mișcarea civică TINERII MOLDOVEI a lansat luni campania de informare ,,Unirea înseamnă”. Aceasta cuprinde o serie de spoturi TV și audio în care vor fi prezentate beneficiile unirii Republicii Moldova cu România. Avantajele vizează domenii de larg interes precum agricultură, sistemul de sănătate, infrastructura sau veniturile populației. Campania vine în urma accentuării nevoii de bunăstare și securitate a cetățenilor dintre Prut și Nistru, se arată într-un comunicat al mișcării.
Pe lângă reclamele care vor fi difuzate de posturile TV și radio din Republica Moldova, alături de promovarea stradală aferentă, mass-media va primi cu regularitate date statistice, diagrame și grafice despre avantajele Unirii. În același sens, inițiatorii campaniei anunță că în luna aprilie va fi organizată o vizită de informare pentru jurnaliști și bloggeri în România, eveniment care vizează informarea corectă asupra oportunităților de care se vor bucura cetățenii unei țări unite, precum și întâlniri cu eroii din spoturi.
Spotul din prima săptămână a campaniei ,,Unirea înseamnă” se referă la subvențiile din agricultură și prezintă un caz real, din județul Vaslui, al agricultorului Robert Stanciu. Clipul este disponibil la adresa https://www.youtube.com/watch?v=bNn-QI34-0s.
Mișcarea civică TINERII MOLDOVEI, care se va lansa oficial zilele următoare, răspunde necesității apariției unui actor din societatea civilă cu rol determinant în schimbarea la față a condițiilor de viață din Republica Moldova. Campania ,,Unirea Înseamnă” este un prim pas în transformarea ireversibilă în bine a vieții oamenilor simpli, se mai menționează în comunicatul de presă.