Primăria Municipiului Chişinău şi preturile de sector vor trece la sistemul de gestionare electronică a documentelor şi a fluxurilor de lucru începând cu data de 15 martie a.c. Această acţiune facilitează procesul de tranziţie spre sistemul de e-guvernare, proiect al Programului Naţiunilor Unite pentru Dezvoltare, în parteneriat cu Guvernul Republicii Moldova şi Fundaţia Soros-Moldova, cu scopul de a înlesni accesul la resursele publice de informaţie şi de a îmbunătăţi calitatea serviciilor publice.
Sistemul de gestiune electronică a documentelor şi fluxurilor de lucru reprezintă un instrument complet de gestiune a documentelor, registratură electronică şi arhivă electronică, care va asigura în mod special:
– crearea unui sistem informaţional unic în cadrul Primăriei municipiului Chişinău şi Preturilor de sector;
– asigurarea precondiţiilor informatice pentru implementarea în Primăria municipiului a standardelor de calitate internaţională de management (ISO 9001);
– monitorizarea electronică a modului de examinare a scrisorilor, dar şi a termenilor de executare a dispoziţiilor şi deciziilor emise de primarul general şi Consiliul municipal Chişinău;
– trecerea tuturor registrelor de circulaţie a documentaţiei în cadrul Primăriei municipiului Chişinău în format electronic;
– integrarea registrelor electronice ale Primăriei cu site-ul Primăriei municipiului Chişinău (http://www.chisinau.md/), astfel încât cetăţenii şi agenţii economici vor putea afla on-line stadiul cererilor depuse la Primărie, în baza numărului de înregistrare.
Comunicatul Primăriei Municipiului Chişinău
Imagine: Daily Business