„Integrarea europeană sună bine, dar arată rău. Semnarea Acordului de Asociere cu UE va crea haos, dezbinare şi vom pierde ţara. Moldova are nevoie de altceva. Uniunea Vamală poate asigura dezvoltarea socială şi economică a ţării…”. Acesta este mesajul din cel mai recent spot video în care apare Igor Dodon, unul dintre cei mai activi politicieni în campania electorală, căreia socialiştii i-au dat, oficial, startul, pe 6 iunie 2014. Spoturile cu Dodon au „inundat” casele cetăţenilor R. Moldova încă din decembrie 2013.
Cheltuieli de milioane
Doar pentru ca spoturile anti-europene să fie difuzate la Moldova 1, în lunile decembrie—ianuarie, socialiştii au plătit circa 100 de mii de lei. Totodată, susţin sursele ZdG, pentru felicitarea de 8 martie, Dodon a plătit la TVM 28 de mii de lei. Ţinând cont de faptul că spoturile lui Dodon sunt difuzate acum la alte posturi TV, iar la unele, minutul de publicitate costă mai mult decât la postul public, reiese că suma totală, plătită de socialişti pentru promovarea Uniunii Vamale, ar fi una cu multe zerouri.