Postul Euronews va difuza un spot video de promovare turistică a Republicii Moldova, începând cu 24 noiembrie, potrivit IPN.
Anunțul a fost făcut în cadrul lansării brandului național de turism de către Agenția Turismului, la care a participat și ambasadorul Statelor Unite, William H. Moser.
„Sunt sigur că fiecare din cei care vor vizita Moldova vor trăi o experienţă unică, descoperind gustul deosebit al gastronomiei, vinurile de înaltă calitate, tradiţiile autentice, şi, bineînţeles, frumuseţea regiunilor rurale. Toate acestea sunt ceea ce face Republica Moldova atât de specială şi surprinzătoare”, a spus Moser.
Agenţia Turismului a lansat brandul naţional al sectorului turistic. În „Pomul Vieţii” – simbol complex al culturii naţionale, se regăsesc floarea de busuioc, ornamentele de pe portul naţional şi trandafirul, în diferite ramificaţii. Sloganul care îl însoţeşte este: „Discover the routes of life” (Descoperă căile vieţii).