13 vinificatori din Republica Moldova merg la New York, în SUA, pentru a-și promova vinurile în cadrul unor degustări.
„În condițiile în care consumatorul american nu este familiarizat cu vinurile noastre, evenimentele reprezintă o platformă eficientă de promovare, răspund așteptărilor noastre și confirmă ambițiile comerciale ale vinificatorilor moldoveni, care vor stabili noi parteneriate de afaceri și vor beneficia de mai multe oportunități de creștere a exporturilor. Organizarea evenimentelor face parte din Planul de Marketing al ONVV prin care ne-am propus ca Vinul Moldovei să devină u simbol al calității și un brand recunoscut la nivel internațional”, a declarat directorul Oficiului Național al Viei și Vinului, Dumitru Munteanu.
Cele peste 50 de vinuri care participă la eveniment au fost selectate de Mike DeSimone și Jeff Jenssen, care dețin World Wine Guys. La eveniment participă peste 150 de profesioniști din domeniu, inclusiv importatori, distribuitori și jurnaliști.
Eveniemntul a beneficiat o intensă activitate de promovare, care va continua și după eveniment, pentru construirea unei imagini asupra calității vinurilor din Republica Moldova.
Din grup fac parte reprezentanţi ai vinăriilor Purcari, Chateau Vartely, Cricova, Mimi, Albastrele Wines, Vinaria din Vale, Mold-Nord, F’Autor, Suvorov-Vin.
Acest eveniment face parte din ampla campanie de promovare a vinurior din Republica Moldova pe piața americană, Wine of Moldova.. Participarea vinificatorilor la evenimentul de la New York este organizată de Oficiul Național al Viei și Vinului, cu susținerea partenerului său strategic USAID CEED II și cu suportul programului The Special American Business Internship Training (SABIT) al Guvernului SUA.