Un brand suedez de hrană şi accesorii pentru câini şi pisici vrea să se extindă în toate orașele din România și Republica Moldova.
Brandul de hrană pentru animale a fost fondat în 1987 şi este prezent în România în trei oraşe, respectiv Braşov, Botoşani şi Iaşi. Cele trei magazine ar trebui să genereze în acest an afaceri de 50.000 de euro. Două dintre unităţile Husse sunt deschise în sistem de franciză, iar Maya Family Internaţional vrea să ajungă în toate oraşele din România şi din Republica Moldova, scrie Ziarul Financiar.
La nivel global, Husse are peste 750 de francize.
Franciza Husse se încheie pe o perioadă de cinci ani. Masterfrancizatul nu percepe redevenţe, însă practică o taxă de franciză de 5.000 de euro şi percepe 100 de euro pe lună de la francizaţi pentru bugetul de marketing naţional. Bugetul de investiţii pentru o franciză Husse este de 8.000 de euro.
Pe lângă mâncare şi accesorii, Husse mai comercializează şi produse de îngrijire atât pentru câini şi pisici, cât şi pentru cai. În pachetul de franciză Husse intră în prezent exclusivitate zonală pentru francizaţi, discounturi pentru hrană animală, cataloage cu produse, uniforme, training şi suport pe viaţă.