• Despre noi
  • Contact
  • Cautăm colaboratori
InfoPrut
  • Actualitate
  • Politic
  • Cultural
  • Extern
  • Dosar
  • Opinii
  • Focus
  • Interviu
  • Comunităţi istorice
  • Foto
No Result
View All Result
  • Actualitate
  • Politic
  • Cultural
  • Extern
  • Dosar
  • Opinii
  • Focus
  • Interviu
  • Comunităţi istorice
  • Foto
No Result
View All Result
InfoPrut
No Result
View All Result

Povestea de succes a unui antreprenor din Rep. Moldova stabilit la Cluj

Liviu G. Stan by Liviu G. Stan
3 iulie 2017
in Actual, Economic
0
Povestea de succes a unui antreprenor din Rep. Moldova stabilit la Cluj
0
SHARES
46
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

 

Un tânăr antreprenor din Republica Moldova a deschis la Cluj-Napoca un magazin unde comercializează aproape 150 de tipuri de bere, în cadrul căruia a lansat, în premieră naţională, conceptul de bere „to go”, pentru acasă, îmbuteliată din butoi, la PET.

Roman Cuciuc, în vârstă 35 de ani, şi-a propus să dezvolte cultura berii în România, să explice clienţilor că berea are diferite arome, că modul de producere, de fermentare, este diferit.

„Am identificat o nişă nouă ca afacere şi am deschis magazinul Beer’s Point, Locul Berilor, promovăm berile în sine, atât cele din comerţ, cât şi berile artizanale, care păstrează reţetele tradiţionale, cu patru ingrediente – apă, drojdie, hamei şi malţ. Vrem să dezvoltăm cultura berii şi în România, aşa cum este în Belgia, Germania, SUA, Marea Britanie, astfel încât oamenii să înţeleagă ce beau. Acum, consumatorii au un singur înţeles, berea fiind o denumire generică, o băutură cu un singur gust în timp ce, în realitate, berea are foarte multe stiluri. Vrem să explicăm clienţilor că berea are diferite arome şi culori, că modul de producere, de fermentare, este diferit. Avem aproape 150 de feluri de bere. Am adus în premieră în România, conceptul de bere la draft #to go, pentru acasă. Prin sistemul folosit, ne asigurăm că berea de la noi este îmbuteliată exact ca la fabrică şi că îşi păstrează toate proprietăţile mult mai bine”, a spus Cuciuc pentru Mediafax, preluat de Gândul.

„Avem sticle de 0,5 litri, 1 litru şi 2 litri, de unică folosinţă, toate sticlele având o etichetă cu denumirea, care se lipeşte pe loc şi care atestă tipul de bere şi ingredientele folosite. Ţinută la rece şi ferită de soare, garantăm o calitate a berii de 48 de ore. După ce terminăm de îmbuteliat, lăsăm un dop de spumă, care nu permite oxigenului să intre în bere şi să o altereze, sigilarea fiind mult mai sigură. Berea turnată în PET nu este o bere rea, nu afectează deloc calitatea ei, nu îi schimbă gustul. Avem şi bere fără alcool, dar şi bere cu 11,5 alcool”, a explicat antreprenorul din Republica Moldova.

În magazin se vând diverse sortimente de bere artizanală, făcută de mici producători autohtoni, care au denumiri precum Pure-C, Opium, Morning Glory, Easy Rider, Crowd Control, Terapia Gold, Imperial Fuck, dar şi bere de import, din Belgia şi Germania.

 

 

 

Tags: antreprenorberebere artizanalaCluj-NapocaheadnewsRepublica Moldova
Previous Post

Acuzațiile ambasadorului SUA la adresa Guvernului de la Chișinău

Next Post

Înfrățirea face puterea! Ce proiecte comune au în plan un primar din România și un primar din Rep. Moldova

Next Post
Înfrățirea face puterea! Ce proiecte comune au în plan un primar din România și un primar din Rep. Moldova

Înfrățirea face puterea! Ce proiecte comune au în plan un primar din România și un primar din Rep. Moldova

Arhiva InfoPrut

  • Cautăm colaboratori
  • Contact
  • Despre noi
  • Dosare
  • Infoprut.ro
  • Sondaje

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Actualitate
  • Politic
  • Cultural
  • Extern
  • Dosar
  • Opinii
  • Focus
  • Interviu
  • Comunităţi istorice
  • Foto

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.