Un nou logo pentru echipa naţională de fotbal a României. Acesta are forma unui scut împărţit în 5 părţi care simbolizează regiunile istorice ale României: Muntenia, Oltenia, Transilvania, Moldova şi Dobrogea. Logo-ul reprezintă o copie în miniatură a stemei Regatului României din perioada interbelică.
Potrivit oficialilor Federației Române de Fotbal (FRF), logo-ul a fost ales în contextul în care anul 2018 este anul Centenarului Marii Uniri.
„În pragul marii aniversări a României, 100 de ani de la Marea Unire, Federația Română de Fotbal a pregătit o surpriză tuturor suporterilor fotbalului. Echipa națională are prima identitate de brand din istorie și un nou echipament cu tricolor”, precizează într-un comunicat de presă FRF. „De astăzi, tricolorii joacă pe piept cu un blazon în care istoria românilor și susținerea lor sunt laolaltă pentru victorie. Noul blazon al Echipei Naționale și noul echipament vor fi pentru tricolorii de azi și de mâine o chemare la unitate și la dăruire. Pentru că doar împreună putem fi mai buni și doar împreună putem câștiga”, a declarat președintele FRF, Răzvan Burleanu.
La evenimentul lansării logo-ului au participat și Adrian Mutu, Mihai Stoichiță, Cosmin Contra.