Un clip de promovare a turismului în Republica Moldova a fost lansat în cadrul campaniei „Fii Oaspetele Nostru”. Oameni calzi și ospitalieri, vinuri, gastronomie, locuri pitorești, iată câteva dintre ingredientele care compun farmecul Republicii Moldova, suprinse în clipul care este parte a Programului de promovare a Republicii Moldova sub egida brandului turistic – Pomul Vieții.
Programul de promovare din campania „Fii oaspetele nostru” include și alte activități de promovare la expoziții internaționale, vizite ale jurnaliștilor străini, colaborarea cu formatorii de opinie din piețele-sursă, organizarea de evenimente cultural-turistice în străinătate și în teritoriu, sub genericul de campanie #BeOurGuest (#FiiOaspeteleNostru). Prin platforma web a campaniei (www.moldova.travel), organizatorii își propun să expedieze 10.000 de cărți poștale virtuale cu invitația de a descoperi Republica Moldova, iar ulterior vor lansa tururile virtuale la cele mai importante destinații turistice ale Republicii Molodova. Conform estimărilor, clipul de campanie va fi vizualizat de cel puțin 1.500.000 de ori în mediul online.
Numărul de traversări ale frontierei de stat de către cetățenii din afara Republicii Moldova a ajuns în primele nouă luni ale anului 2017 la 3 milioane de persoane. Potrivit datelor anunțate de Biroul Naţional de Statistică, cei mai mulți cetățeni din afara Republicii Moldova care au traversat frontiera de stat au fost înregistrați din România (53,2%).
După cetățenii din România, în Republica Moldova au trecut cetățeni din Ucraina (28,1%), Federația Rusă (8,7%), Bulgaria (1,8%), Italia (1,1%), Germania (0,7%), Israel, Turcia și Statele Unite ale Americii (câte 0,6%).