Republica Moldova a fost premiată la categoria „Cea mai bună campanie de promovare a destinației” în cadrul celei de-a VII-a ediții a eTravel Conference în România. Acesta este cel mai mare eveniment de afaceri și promovare online dedicat industriei de turism din România, iar campania #FiiOaspeteleNostru sau #BeOurGuest a luat locul II. Premiul a fost ridicat de ambasadorul Republicii Moldova în România, Mihai Gribincea, și de directorul executiv al Asociației Naționale pentru Turism Receptor și Intern din Moldova ANTRIM, Natalia Țurcanu.
„Suntem foarte bucuroși că am fost selectați pentru acest premiu. Avem oameni tineri care promovează frumusețea Moldovei (…). Vă așteptăm să fiți oaspeții noștri”, a declarat ambasadorul Gribincea.
Republica Moldova a evoluat de la a fi numită cel mai puțin vizitat stat din Europa, conform Lonely Planet în 2013, până la a fi numită una dintre destinațiile turistice de top pentru 2018, potrivit New York Post.
Demarată în noiembrie 2017, campania de promovare a Republicii Moldova ca și destinație turistică, intitulată „Fii Oaspetele Nostru”, a devenit virală în foarte scurt timp, ajungând la peste 4.000.000 de vizualizări în social media.
In Moldova every guest is special!Discover Moldova: http://moldova.travelShare and support our campaign: http://moldova.travel/support#BeOurGuest #VisitMoldova
Publicată de Moldova: Discover the routes of life pe Miercuri, 22 Noiembrie 2017