În contextul situației epidemiologice legate de COVID-19 și evoluției acesteia în ultimele zile, Kaufland Moldova anunță noi măsuri de protecție pentru clienți și angajați.
Potrivit unui comunicat de presă, în magazinele Kaufland din Republica Moldova au fost instalate geamuri de protecție la casele de marcat și la birourile Info. Suprafețele sunt dezinfectate în mod constant, iar la casele de marcat este afișată recomandarea pentru clienți de a plăti cu cardul sau cu telefonul, pentru mai multă siguranță.
Restul și bonul fiscal se vor plasa direct pe mobilierul casei de marcat, iar angajaților le este recomandat să poarte mănuși. De asemenea, la casele de marcat, brutărie și vitrina asistată au fost amplasate benzi roșii delimitatoare, la o distanță de cel puțin un metru una față de cealaltă, care au drept scop să-i ajute pe clienți să păstreze distanța recomandată de autorități.
La raionul de legume și fructe, clienții sunt obligați să utilizeze mănușile de unică folosință, iar în caz de aglomerare excesivă la casele de marcat, accesul clienților se va face în grupuri restrânse.
De asemenea, în magazine sunt dezinfectate toate suprafețele utilizate des de clienți și angajați și obiectele de uz comun, precum cărucioarele de cumpărături, coșurile de mână, mânere, clanțe, balustrade, cântarele de la Legume-Fructe, cleștii de la brutărie, casele de marcat, mobilierul de la case și Biroul de Informații, butoanele de lift și scările rulante.
În toate magazinele există dezinfectant de mâini gratuit, atât pentru clienți, cât și pentru angajați, toaletele fiind dotate cu săpun ce conține dezinfectant.
Kaufland își asigură clienții că există suficiente stocuri de produse, datorită livrărilor zilnice și a unei mari varietăți de produse și că magazinele vor rămâne deschise.