• Despre noi
  • Contact
  • Cautăm colaboratori
InfoPrut
  • Actualitate
  • Politic
  • Cultural
  • Extern
  • Dosar
  • Opinii
  • Focus
  • Interviu
  • Comunităţi istorice
  • Foto
No Result
View All Result
  • Actualitate
  • Politic
  • Cultural
  • Extern
  • Dosar
  • Opinii
  • Focus
  • Interviu
  • Comunităţi istorice
  • Foto
No Result
View All Result
InfoPrut
No Result
View All Result

Misiunea Socială „Diaconia” a Mitropoliei Basarabiei și Kaufland, ajutor pentru familiile din Chișinău și alte zone afectate de coronavirus

Ana Marchitan by Ana Marchitan
19 martie 2020
in Actual, Politic
0
Misiunea Socială „Diaconia” a Mitropoliei Basarabiei și Kaufland, ajutor pentru familiile din Chișinău și alte zone afectate de coronavirus
9
SHARES
36
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Astăzi, 19 martie, Misiunea Socială „Diaconia” cu sprijinul Kaufland Moldova și în parteneriat cu The Moldova Project și autoritățile publice, lansează campania de responsabilitate socială „Ajut. Îmi pasă!”.

Prin intermediul acestui proiect, Diaconia și partenerii săi își propun să asiste într-un mod responsabil și coordonat oamenii aflați în nevoie, în special în această perioadă de grea încercare.

La prima etapă, compania va oferi carduri de cumpărături în valoare de 100.000 MDL pentru produse de primă necesitate care vor fi distribuite persoanelor în etate/ familii din Chișinău și din zonele afectate de carantină, care au acum nevoie de ajutor, mai mult ca niciodată.

„Apreciem faptul că echipa Kaufland Moldova înțelege responsabilitatea care îi revine  mediului de afaceri în acestă perioadă. Campania este o invitație la solidaritate.  Îndemnul nostru pentru toți este să avem acțiuni concertate, bine consolidate, ca să nu punem în situație de risc bătrânii, personalul implicat în oferirea asistenței și voluntarii, așa încât, fiecare gest de solidaritate ulterior să nu devină o sursă de infectare. Prin acest proiect, vom ajunge la ușa oamenilor aflați la limita existenței, asigurându-le minimul necesar pentru a depăși această situație”, menționează Igor Belei, directorul Misiunii Sociale „Diaconia”:

Echipa Diaconiei va fi implicată profesionist pentru a minimaliza riscurile atât pentru beneficiari, cât și pentru voluntari. Lista beneficiarilor va fi completată constant, iar contribuția fiecăruia dintre voi este prețioasă. În astfel de momente, implicarea face diferența.

„În aceste momente suntem alături de comunitatea din care facem parte. Este important ca fiecare din noi să ajute, să se implice și prin exemplul propriu să îndemne și alți oameni să facă la fel. Este o provocare peste care vom trece doar împreună, fiecare dintre noi fiind implicat în măsura posibilităților sale. Venim cu o invitație către partenerii noștri, furnizorii și agenții economi să se implice și să fie alături de aceste persoane nevoiașe”, subliniază Anna – Katharina Scheidereiter, manager CSR Kaufland România și Republica Moldova.

Organizatorii campaniei invită companiile care vor să facă donații de alimente și produse de igienă să apeleze la numărul de telefon: 061 058 777

Dacă vrei să sprijini achiziția de alimente, donează prin intermediul edonații.

Doritorii de a deveni voluntari în logistică sau să ofere ajutor la call centru pot scrie la [email protected]

Tags: „Ajut. Îmi pasă!”.campanie socialăcoronavirusKauflandMisiunea socială „Diaconia"Mitropolia Basarabiei
Previous Post

Republica Moldova va trebui să atingă noi obiective în Parteneriatul Estic

Next Post

Italia depășește China privind numărul deceselor provocate de noul coronavirus

Next Post

Italia depășește China privind numărul deceselor provocate de noul coronavirus

Arhiva InfoPrut

  • Cautăm colaboratori
  • Contact
  • Despre noi
  • Dosare
  • Infoprut.ro
  • Sondaje

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Actualitate
  • Politic
  • Cultural
  • Extern
  • Dosar
  • Opinii
  • Focus
  • Interviu
  • Comunităţi istorice
  • Foto

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.