Godmother și Oficiul Național al Viei și Vinului au lansat campania „Vin în Moldova”, care oferă românilor din țară experiențe oenoturistice peste Prut, amplificate de una dintre comorile cele mai de preț ale Moldovei: vinul.
Conceptul campaniei a fost gândit pentru a-i convinge pe români din țară să cunoască Republica Moldova care prețuiește vinul și care găzduiește unele dintre cele mai spectaculoase crame din întreaga regiune. Campanie promoțională a avut la bază o strategie integrată off-trade, digital, promovare in-store cu ajutorul Carrefour România, digital, social media și influential marketing. Este vorba de 15 crame din Republica Moldova: Vinuri de Comrat, Cricova, Castel Mimi, Asconi Winery, Chateau Vartely, Domeniile Davidescu, Dionis Group, Gitana Winery, Mileștii Mici, Crama Mircești, Purcari, Fautor, Suvorov Vin, Tomai și Land of Basarabia, care au oferit în cadrul campaniei o selecție de vinuri de care s-au bucurat mii de români din țară. Aproximativ 1000 dintre aceștia au răspuns pozitiv provocării Godmother și ONVV și s-au înscris în cadrul concursului.
Irina Bîstriţchi, directorul adjunct al ONVM a subliniat că „Wine of Moldova” este un brand care reunește toți producători de vinuri din Republica Moldova – sectorul care reprezintă mândria natională. „Acesta este motivul pentru care am optat pentru o campanie prin care fiecare câștigător al promoției noastre să își poată construi propria poveste despre cramele și vinurile moldovenești, vizitându-le și cunoscând oamenii care dau viață unor sortimente de vin spectaculoase”, a menționat Irina Bîstriţchi.
Potrivit lui Alice Gavril , Client Service Director la Godmother câștigarea pitch-ului Wine of Moldova a fost un moment important pentru companie. „A fost o dovadă în plus că viziunea noastră asupra comunicării prin BTL creativ este așteptată în piață. Consumatorul dorește experiențe și emoție, mai ales în acest context al pandemiei și soluția noastră creativă a mers pe această nevoie”, a mai adăugat Alice Gavril.
Promoția a fost implementată de către partenerii de la agenția Trade Marketing Services în întreaga rețea Carrefour România, cu insule și branding la raft realizate de Godmother, în 39 de hypermarket-uri. Campaniile de digital și influential marketing implementate în paralel au obținut rezultate peste așteptări, cu un reach de aproape 9 milioane și peste 65 de mii de vizite pe landing page.
Astfel, consumatorii de au putut beneficia de 100 de excursii gratuite la cramele din Republica Moldova, ca urmare a campaniei.