Republica Moldova va apărea pe harta turistică globală cu o nouă campanie de promovare – „Moldova: A place to find yourself”.
Organizatorii își propun să renască interesul internațional față de potențialul turistic al țării, printr-o nouă expresie conceptuală și stilistică. Cu această ocazie, zilele trecute a fost lansat un videoclip sugestiv cu participarea artiștilor autohtoni Dara, Pasha Parfenii și trupa Cosmos în Buzunar. Conceptul și planurile de implementare a campaniei, precum și detaliile din culisele realizării spotului au fost prezentate joi, 25 martie, în cadrul unui eveniment online organizat de Agenția de Investiții din Moldova.
„Vom pune accent pe câteva țări. Din rapoartele de turism, raportul Agenției de Investiții și al Băncii Mondiale, vedem că un pic s-au schimbat clasamentele țărilor ai căror cetățeni vin în Republica Moldova. Este vorba de vecinii noștri, România și Ucraina, respectiv campania va fi extinsă în primul rând în aceste două țări. Noi nu le spunem oamenilor „Veniți și călătoriți acum!”. În condițiile actuale, mizăm pe responsabilitatea fiecăruia, iar atunci când călătoriile vor fi sigure – „Voi aveți unde veni, aveți ce experimenta!” și aceste mesaje o să încercăm să le păstrăm pe parcursul întregii campanii”, a declarat Viorel Barbănouă, partener PRofile Agency.
La finalul evenimentului, inițiatorii campaniei au venit și cu un îndemn către doritorii de a se implica în adaptarea sloganului „Moldova: A place to find yourself”. Astfel, oricine poate veni cu sugestii de traducere a sloganului în limbile română și rusă. Ideile pot fi transmise până pe 1 aprilie, pe pagina campaniei de Facebook, iar cea mai reușită traducere va fi utilizată în versiunile adaptate pentru piețele din România și statele CSI.
Campania externă „Moldova: A place to find yourself” este realizată de către Agenția de Investiții, partener de dezvoltare al sectorului turismului, care promovează Moldova drept o destinație cu experiențe autentice și neexplorate.