Republica Moldova a fost prezentată în exclusivitate ca destinație turistică la New Deal Europe Marketplace 2021, eveniment care conectează anual principalii furnizori din domeniul turismului din Balcani.
Evenimentul a avut loc în format online în contextul restricțiilor impuse de pandemie, unde două sute de clienți turistici din 38 de state s-au întâlnit cu 148 de furnizori din toate cele 12 state din regiunea balcanică, notează MOLDPRES.
Directorul general al Agenției de Investiții, Rodica Verbeniuc, a participat în calitate de speaker la eveniment și a prezentat oferta turistică a Republicii Moldova, accentuând cele mai importante destinații și activități care pot reprezenta puncte de atracție pentru turiști. Potrivit oficialului, „este important să susținem companiile noastre în eforturile lor de dezvoltare, într-o perioadă deloc ușoară pentru acest domeniu”.
În cadrul evenimentului a fost difuzat și spotul video lansat în cadrul campaniei internaționale „Moldova: A place to find yourself”, în care este promovat potențialul turistic al Republicii Moldova într-o lumină nouă, reprezentând R. Moldova ca fiind o simbioza dintre natură și muzică, gastronomie și vin, aventură și alte experiențe autentice, prin care oricine se poate regăsi sau reinventa.