Brandurile „Din Inimă” din Republica Moldova vor fi promovate peste hotare cu ajutorul unei aplicații mobile și noii versiuni a site-ului www.dininima.md, dezvoltate de „Digital IMPACT” cu susținerea partenerilor de dezvoltare USAID și a Suediei.
Versiunea nouă a site-ului urmează a fi realizată în conformitate cu ultimele tendințe tehnologice și de design, pentru a include informații complete despre toate brandurile autohtone de sub umbrela DININIMA. Site-ul va fi accesibil atât pentru consumatorii locali, cât și pentru cei din afara țării. Iar aplicația mobilă va oferi cumpărătorilor posibilitatea de a fi la curent cu ultimele colecții, produsele recomandate, dar și reducerile permanente și programele de loialitate.
„Suedia va continua să promoveze digitalizarea sectoarelor non-IT și va sprijini comerțul electronic, ca oportunitate pentru business-uri în calea lor spre evoluție. La fel, vom contribui la dezvoltarea sectorului IT, facilitând accesul tuturor antreprenorilor, indiferent de gen, la cele mai bune practici și cunoștințe în domeniu. Ne dorim o societate care să progreseze, locuri de muncă competitive, fiind convinși că digitalizarea și inovația duc la sporirea transparenței, prosperității și bunăstării”, a declarat Adam Amberg, consilier, șef al Secției Cooperare pentru Dezvoltare din cadrul Ambasadei Suediei în R. Moldova.
În cadrul programului „Digital IMPACT”, afacerile din sectoarele tradiționale beneficiază de soluții digitale pentru a-și dezvolta serviciile și produsele. În parteneriat cu reprezentanți ai sectorului IT și experți în domeniu, sunt analizate și cercetate problemele cu care se confruntă domeniile strategice ale economiei naționale, iar ulterior – sunt oferte soluții de transformare, care ar putea avea impact major asupra scalării business-ului.
Proiectul TEKWILL este implementat de Asociația Națională a Companiilor din Domeniul TIC, cu susținerea financiară a USAID și a Suediei. „Tekwill” a fost creat în anul 2017 ca Centru de Excelență al sectorului ICT din R. Moldova, având drept scop principal alinierea domeniului la cerințele curente ale pieței.