„Vinul apă nu se face” este sloganul unei noi campanii lansate de către Vinăria Purcari, prin care vrea să „celebreze unitatea celor două maluri de Prut”. Organizatorii campaniei şi-au propus să încurajeze relațiile comerciale dintre cele două state românești și să mulțumească României pentru sprijinul acordat producătorilor de vin din Republica Moldova, în contextul în care Rusia a interzis importul de vinuri moldovenești.
Deși în Rusia ajungeau doar 30% din vinurile moldovenești exportate, embargoul Rusiei avea să afecteze o importantă ramură, existând posibilitatea de a se înregistra pierderi de zeci de milioane de euro şi mii de locuri de muncă. „În același timp, în pofida dramatismului situației, am rămas profund impresionați de suportul necondiționat pe care l-am primit de la prietenii din România. Paradoxal, dar în aceste momente grele, ne-am simțit mai puternici și mai optimiști ca niciodată! Pentru Vinăria Purcari și grupul Bostavan din care facem parte, România este piața #1 ca cifră de afaceri. Valul de entuziasm și susținere demonstrat de prietenii noștri Români a venit să compenseze pierderile grele pe care le suportăm pe piața din est”, se arată pe site-ul oficial al vinăriei.
Astfel, Vinăria Purcari și-a propus să continue celebrarea acestei unități prin lansarea campaniei #vindinmoldova.
Aceștia au lansat și un mesaj pentru românii care vor să se alăture campaniei:
Încurajam românii de pretudindeni să se alăture campaniei noastre. Așteptam mesajele voastre pe [email protected], Facebook, Twitter sau utilizând hashtag-ul #vindinmoldova. Cele mai inspirate mesaje vor fi premiate și promovate activ de Purcari.
Mulțumim, România!