O afacere de succes din Republica Moldova vrea să dea lovitura pe piaţa din România.
Este vorba despre „Ai Noştri Discount Club”, o comunitate la care au aderat, în mai puţin de 1 an, 10.000 de cetăţeni ai Republicii Moldova.
Totul are la bază un simplu card şi se vrea un „îndreptar de supravieţuire” în zona discount-urilor.
Potrivit Wall-Street.ro, „Ai noştri Discount Club” s-a lansat în decembrie 2015 în Chişinău, o piaţă în care, la acel moment, singurii jucători aveau proiecte de discount dependente de intervale orare sau de zile ale săptămânii. Contextul ideal, aşadar, pentru un card unic de reducere disponibil la orice oră din zi.
Cardul obţine posesorilor discount la restaurante, cafenele, puburi, cluburi, hoteluri, cluburi sportive, spa-uri, saloane de înfrumuseţare, magazine de haine, bijuterii, iar aceste business-uri îşi asigură un flux constant de clienţi.
„Promovarea prin Facebook a fost lozul câştigător pentru noi! Având în vedere că publicul nostru e conectat la tot ce înseamnă social media, am investit imediat după lansarea paginii de Facebook Ai Noştri un buget zilnic de 50-100$, astfel încât informaţiile despre facilităţile cardului să ajungă în newsfeedul cât mai multor persoane al căror stil de viaţă ar beneficia de pe urma lui”, a explicat pentru sursa citată Alexandr Paranicev, CEO-ul „Ai Noştri Club”.