În luna dragostei, Kaufland a organizat o nouă ediție a campaniei „VIN la Kaufland”. În preajma Zilei Îndrăgostiților, cumpărătorii au avut posibilitatea să deguste vinul autohton de la Rădăcini și să afle sfaturi prețioase direct de la somelierul Dumitru Dediu.
„O campanie foarte binevenită pentru promovarea producătorilor de vin autohton și pentru apropierea oamenilor de cultura de a servi vinul sau spumantul corect”, a menționat unul dintre participanți.
Somelierul a povestit despre secretele asocierii vinului cu bucatele, dar și despre cum se savurează corect, în funcție de tip și anul producerii.
„Eu recomand să începem cu un spumant ca să arătăm cât de multă este dragostea și cele mai frumoase emoții, doar dulcele este întotdeauna asociat cu dragostea. Ulterior eu aș recomanda un vin roșu. Părerea mea este că rose-ul este perfect pentru a fi servit cu persoana iubită sau pentru a o uimi”, a spus acesta.
„În cadrul edițiilor Vin la Kaufland ne-am propus să aducem consumatorului, clientului care ne pășește pragul, vinul și produsul autohton mai aproape, să-l facem cunoscut. Să devină cultura vinului o parte din ADN-ul fiecăruia dintre noi. La Kaufland vă așteptăm cu multă dragoste, un vin bun moldovenesc nu doar în luna februarie, dar în fiecare zi a anului”, a menționat PR Managerul Kaufland Moldova.