• Despre noi
  • Contact
  • Cautăm colaboratori
InfoPrut
  • Actualitate
  • Politic
  • Cultural
  • Extern
  • Dosar
  • Opinii
  • Focus
  • Interviu
  • Comunităţi istorice
  • Foto
No Result
View All Result
  • Actualitate
  • Politic
  • Cultural
  • Extern
  • Dosar
  • Opinii
  • Focus
  • Interviu
  • Comunităţi istorice
  • Foto
No Result
View All Result
InfoPrut
No Result
View All Result

România și Republica Moldova, la Expoziția Mondială de la Dubai

Natalia Zgherea by Natalia Zgherea
1 octombrie 2021
in Actual, Cultural
0
România și Republica Moldova, la Expoziția Mondială de la Dubai
0
SHARES
437
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

România și Republica Moldova participă în perioada 1 octombrie 2021-31 martie 2022 la Expoziția Mondială de la Dubai. La nivel internațional, expoziția constituie o platformă unică de prezentare a celor 192 de state participante într-un singur spațiu, cu implicarea sectoarelor guvernamentale și de afaceri.

Dubai Expo îşi deschide porţile vineri şi speră ca timp de şase luni să adune 25 de milioane de vizitatori. Situată în mijlocul deşertului, la periferia Dubaiului, oraşul cunoscut pentru zgârie-nori şi lux, Expo 2020 promite să dezvăluie minunăţii arhitecturale şi inovaţii tehnice în numeroasele pavilioane, reprezentând mai mult de 190 de ţări.

În cadrul evenimentului, Republica Moldova participă cu un pavilion național cu o suprafață de 393 m.p., iar conceptul implică promovarea pe arena internațională prezentând cultura și tradițiile, industria agroalimentară, cele mai de succes modele de afaceri, precum și utilizarea tehnologiilor informaționale în promovarea profilului țării în exterior.

În pavilion sunt expuse haine naționale, obiecte meșteșugărești, precum și proiecții despre procesul de producere a vinului în mod tradițional, panouri informative și prezentări ale economiei naționale și oportunităților investiționale. Pavilionul este dedicat Brandului de țară „Pomul Vieții” care relatează despre R. Moldova din perspectiva zonelor: „Discover”, „Taste”, „Invest”, „Craft and Wine”.

România participă cu pavilionul „New Nature”, un concept bazat pe echilibrul om – natură, care include manifestări umane, dar şi aspecte economice şi ştiinţifice. Apa României va fi elementul principal, o experienţă redată prin brandul H2Ro şi un water bar. Sunt propuse soluţii pentru viitor, la nivel planetar, prin exploatarea potenţialului autohton, local. Arhitectura pavilionului reflectă simbolurile sculptorului Constantin Brâncuşi şi îşi propune, urmărind tema stabilită, să conecteze specialişti atât pe durata expoziţiei, cât şi după.

Conform estimărilor organizatorilor, expoziția mondială de la Dubai va fi vizitată de circa 25 de milioane de persoane, dintre care 70% – vizitatori de peste hotarele țării gazdă. Tema expoziţiei universale este „Connecting Minds, Creating the Future”.

Tags: brand de taraBucureştiChişinăudubaiExpoziţieexpozitie mondialamoldovaprezentareRomâniavizitatori
Previous Post

Inspectorii vamali din România, instruiți la Chișinău

Next Post

Comisia Europeană, mesaj de condoleanțe pentru familiile victimelor incendiului de la Constanța

Next Post
Europarlamentar al României, despre fondurile europene care vor fi alocate combaterii COVID-19

Comisia Europeană, mesaj de condoleanțe pentru familiile victimelor incendiului de la Constanța

Arhiva InfoPrut

  • Cautăm colaboratori
  • Contact
  • Despre noi
  • Dosare
  • Infoprut.ro
  • Sondaje

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

No Result
View All Result
  • Actualitate
  • Politic
  • Cultural
  • Extern
  • Dosar
  • Opinii
  • Focus
  • Interviu
  • Comunităţi istorice
  • Foto

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.