Un al treilea spot TV și radio din cadrul campaniei ,,Unirea înseamnă” a Mișcării civice Tinerii Moldovei, îi va informa pe salariații din Republica Moldova despre modalitatea prin care le-ar putea crește veniturile, inclusiv beneficiile și asigurările de viață și sănătate, concediile, zilele libere, oportunitățile de pregătire și promovare și alte avantaje materiale, necesare unui trai îmbelșugat.
Clipul din cea de-a treia săptămână a campaniei prezintă un caz real din județul Vaslui, al ziaristului Virgil Irimia, care din salariul de peste 400 de euro își poate întreține familia și poate lucra fără grija zilei de mâine în domeniul în care s-a specializat. Realizatorii anunță că spotul poate fi văzut la TVR Moldova, Pro TV, Noroc TV și ascultat la Radio Plai, Radio Noroc, Pro FM, Vocea Basarabiei, Jurnal FM și Radio Chișinău. Totodată, acesta este disponibil la adresa https://www.youtube.com/watch?v=G2a8uwPJEpY.
Cel de-al doilea episod al campaniei a beneficiat de o foarte amplă răspândire în rândul utilizatorilor de internet din Republica Moldova, înregistrând peste 26.000 de vizualizări pe YouTube. Materialele sunt incluse în seria de spoturi TV și audio în care sunt prezentate avantajele unirii Republicii Moldova cu România, care vizează domenii de larg interes precum agricultura, sistemul de sănătate, infrastructura sau veniturile populației.